TOIMITUS- JA PALAUTUSEHDOT – VIBLY DESIGN
Viimeksi päivitetty: 15.11.2025
Tämä sivu sisältää Vibly Designin (Jenny Mickos, Y-tunnus 2193938-3) toimitus-, maksu- ja palautusehdot.
Ehdot koskevat kaikkia verkkokaupan digitaalisia tuotteita sekä varattavia palveluita.
1. Yrityksen tiedot
Vibly Design
Riihitie 18, 49900 Virolahti
040 487 9156
jenny@vibly.fi
www.vibly.fi
2. Digitaaliset tuotteet (e-kirjat, Canva-pohjat, mallipohjat, brändikortit)
2.1 Toimitus
Digitaaliset tuotteet toimitetaan automaattisesti ostoksen jälkeen sähköpostiin tai latauslinkkinä.
Toimitus tapahtuu välittömästi.
2.2 Ei palautusoikeutta
Digitaalisilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, koska toimitus tapahtuu heti oston jälkeen.
Hyväksymällä ostoehdot asiakas vahvistaa menettävänsä kuluttajansuojalain 14 päivän peruuttamisoikeuden (KSL 6:16).
2.3 Virheet digitaalisissa tuotteissa
Jos latauslinkki ei toimi tai tiedosto on vioittunut, korjaamme asian maksutta.
Lisäapua: jenny@vibly.fi
3. Palvelut ja sparraukset
3.1 Varaukset ja peruutukset
Varaus on sitova heti varausvahvistuksen jälkeen.
Peruutusehdot:
-
Yli 48 h ennen: peruutus maksutta
-
Alle 48 h ennen: veloitetaan 50 % palvelun hinnasta
-
Alle 24 h ennen / saapumatta jättäminen: veloitetaan 100 % palvelun hinnasta
3.2 Kuukausipalvelut (somemarkkinointi)
Kuukausisopimuksissa on 30 päivän irtisanomisaika.
Jo toimitettuja sisältöjä ei korvata tai hyvitetä.
4. Verkkosivuprojektit ja brändäyspaketit
4.1 Projektien eteneminen
Projektit suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa.
Asiakas sitoutuu toimittamaan tarvittavat materiaalit sovitussa aikataulussa.
4.2 Peruutukset / keskeytykset
Jos asiakas keskeyttää projektin:
-
jo tehdystä työstä veloitetaan toteutuneiden tuntien mukaan
-
minimiveloitus 30 % projektin kokonaishinnasta
5. Hinnoittelu ja maksuehdot
5.1 Hinnat
Kaikki hinnat näkyvät verkkosivuilla ja verkkokaupassa.
Hintoihin lisätään alv 25,5 %, ellei toisin mainita.
5.2 Maksutavat
Verkkokaupan maksut käsitellään Wixin kautta turvallisesti.
5.3 Maksumuistutukset
Maksamattomista laskuista lähetetään muistutus 7 päivän kuluttua eräpäivästä.
Myöhästymismaksu ja viivästyskorko veloitetaan lain mukaan.
6. Toimitusaika
6.1 Digitaaliset tuotteet
Toimitus heti maksun jälkeen sähköpostiin tai ladattavaksi.
6.2 Palvelut
Palvelut toteutetaan yhdessä sovittuna ajankohtana.
7. Reklamaatiot
Reklamaatiot tulee tehdä 14 päivän sisällä tuotteen tai palvelun toimituksesta.
Reklamaatiot lähetetään osoitteeseen:
jenny@vibly.fi
8. Vastuunrajoitus
Vibly Design ei vastaa:
-
kolmannen osapuolen häiriöistä (esim. Wix, Canva, sähköpostipalvelut)
-
asiakkaan väärin syöttämistä tiedoista
-
asiakkaan laitteiden tai ohjelmistojen yhteensopivuusongelmista
Palvelut tuotetaan parhaalla ammattitaidolla, mutta Vibly ei vastaa asiakkaan liiketoiminnan myynti- tai tulosvaikutuksista.
9. Muut ehdot
Vibly Design pidättää oikeuden päivittää ehtoja.
Uusimmat ehdot ovat aina luettavissa osoitteessa: www.vibly.fi/toimitus-ja-palautus
